Jumaat, 5 April 2013

APRIL DATANG

Assalamualaikum..

Salam April 2013. Sudah lama rasanya tidak menjengah ke blog kesayangan ini. Sebenarnya beberapa hari kebelakangan ini, aku selalu cuba membuka blog, tapi tak dapat-dapat. Tak tahu kenapa, silap di mana.

Dan pagi tadi, bila aku bangun awal, aku cuba lagi. Kali ini, baru blog dapat dibuka, cantik tertayang di skrin pc ku. Apa lagi, mood rajin menjengah, aku edit apa yang patut. Kan dah lama page blog ni colour maroon. So, aku tukar serba sedikit, biar berwajah baru. Tukar sana...tukar sini. Edit sana..edit sini. Nahh...siap!

Mungkin blog aku tak secantik blog orang lain. Aku bukan pandai sangat bab-bab ni. Sikit-sikit bolehlaa..

Hrrmm, semenjak menjengah ke tahun baru, inilah entry pertama yang aku pos kan. Bukan apa, aku busy sangat. Sangat-sangat busy sejak awal tahun lagi. Sekarang, baru lapang sikit. Alhamdulillah...satu persatu ujian dan kesibukan waktu berjaya aku harungi dengan tenang.

Dan sepanjang ujian dan kesibukan waktu tersebut, impian-impian aku tercapai! Syukur kepadaMu Ya Allah. Dia tetap ada, tetap mendengar luahan hati kita, walaupun kadang-kadang kita terleka dan terlupa kepadaNYa.

Aku bukanlah insan yang sempurna, tetapi rahmat Illahi menyempurnakan perjalanan hidupku. Dengan apa yang telah Allah kurniakan kepadaku, segala ujian dan kasih sayang kepada hamba yang kerdil ini, kini...ada kelainan yang aku rasakan.

Dan buat diriku...aku merasakan sudah tiba masanya untuk aku berubah ke arah yang lebih baik.

In Sha Allah..



~Mieya Kasih' 2013~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan