Ahad, 12 Disember 2010

Tak Pernah Jumpa!

Sekarang ni aku ngah study...coz malam besok ada exam lagi..

Go to fullsize image

Hmm...siang tadi pun ada exam gak..kul 2 pm..subjek..geografi..hehe...last amik paper geografi time aku pmr tau...tau2 skang kna blajar balik...lamanya aku tinggalkn subjek tu..

Seperti biasa...kat dalam dewan exam...aku pun menjawab setiap soalan dengan tekunnya...mestilah sbb nak lulus kan! Jawab punya jawab punya jawab punya jawab....sedar x sedar dah tinggal lagi sepuluh minit masa akan tamat. Ok la..aku pun sikit je lagi nak tulis.

Lepas tu...ada sorang gadis cina kat depan aku. Dia bangun. Dah habis jawab lah tu. Baguslah kalau dia dah abes jawab paper tu. Yang x bagusnya cara dia bangun tu...dengan kasarnya! Kasar je xpelah, ni sampai langgar sempadan aku! Bila dia bangun tu, dia tolak kerusi tanpa pandang belakang lagi, siap ngan meja2 aku ditolaknya...heeeiiii....! Mestilah aku rasa nak marah.. Aku tengah jawab exam wei!!!

Go to fullsize image

Dah tu, bukan nak mintak maaf ke apa, terus blah macam tu je... Manusia ke tu??? Meja yang kau tolakkan ni aku kena betulkan sendiri ke? Nasib baik tak terconteng ke apa kat atas paper aku..

Memang aku tak pernah jumpa lagi la manusia perangai macam ni. Dan aku harap aku takkan jumpa lagi ngan jenis manusia macam ni.. Menyakitkan hati dan mendera perasaan ajelah! Sabar ajelah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan